Małe i średnie firmy – jak się przebić w globalnej pajęczynie?

Tytuł: Małe i średnie firmy – jak się przebić w globalnej pajęczynie?

Autor:Adam Białczak
Nazwa audycji: Wywiady
Data emisji: 11-06-2018

Z internetu korzystamy dziś wszyscy, ale nie każdy zdaje sobie sprawę z jego potencjału biznesowego. Duże firmy poświęcają mu wiele uwagi, ale właściciele małych i średnich często nie mają do tego głowy. Tymczasem dobrze zaprojektowana strona internetowa, umiejętnie poprowadzony profil społecznościowy czy starannie „wycelowana” sieciowa reklama może bardzo pomóc w rozkręceniu interesu. Jak się do tego zabrać? Tego uczyła 10 lipca w Siedlcach firma Google w ramach projektu „Internetowe Rewolucje”, prowadzonego wspólnie ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji. Z jej specjalistami – Adamem Malczakiem i Kamilem Nadolskim – rozmawiał Adam Białczak

(Visited 67 times, 1 visits today)

Autorzy

Możesz również polubić…