Bezpłatna pomoc konsumencka jako jedno z rozwiązań problemu niskiej świadomości praw konsumentów/20
Tytuł: Bezpłatna pomoc konsumencka jako jedno z rozwiązań problemu niskiej świadomości praw konsumentów/20
Autor: Katolickie Radio Zamość
Nazwa audycji: Działamy dla lepszej Polski
Data emisji: 13-11-2023 r.
Z pomocy rzeczników konsumentów może skorzystać każdy, kto ma problem z zakupionym towarem lub usługą. Do zadań rzeczników konsumentów należą m.in. bezpłatne porady dla konsumentów i informacje prawne w celu ochrony interesów konsumentów, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów czy wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
Ekspert: Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu
Rozmawia: Ewelina Michalska, Katolickie Radio Zamość
„Cykl radiowych audycji edukacyjnych”Działamy dla Lepszej Polski” jest finansowany ze środków otrzymanych z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów”