Niski poziom wiedzy w zakresie praw konsumenckich. Przykłady pomocy rzecznika praw konsumentów/21
Tytuł: Niski poziom wiedzy w zakresie praw konsumenckich. Przykłady pomocy rzecznika praw konsumentów/21
Autor: Katolickie Radio Zamość
Nazwa audycji: Działamy dla lepszej Polski
Data emisji: 15-11-2023 r.
Opis audycji: Istnieje wiele przypadków, w których rzecznik praw konsumenckich może pomóc. Najczęstsze przypadki, w których rzecznik praw konsumentów udziela pomocy, dotyczą sprzedaży towarów w sklepach stacjonarnych. Często zgłaszane są również problemy dotyczące sprzedaży na odległość np. wprowadzające w błąd informacje o przedmiocie sprzedaży podczas rozmowy telefonicznej czy niezrozumiałe umowy.Ekspert: Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu
Rozmawia: Ewelina Michalska, Katolickie Radio Zamość
„Cykl radiowych audycji edukacyjnych”Działamy dla Lepszej Polski” jest finansowany ze środków otrzymanych z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów”